Výroční zpráva
Výroční zpráva se posílá na Oddělení vnějších vztahů (OVV) a Veronice Laufkové, jako ohlédnutí za působením spolku, a to do 30. dubna každého roku.
Výroční zpráva se posílá na Oddělení vnějších vztahů (OVV) a Veronice Laufkové, jako ohlédnutí za působením spolku, a to do 30. dubna každého roku.
které nesmí chybět:
Hlavní úlohou této části je představit radu spolku za dané období a zároveň volební, kontrolní či jinou komisi (pokud ji spolek má), která celý rok fungovala s radou.
Kolik členů má spolek? Kolik z nich nově přišlo do spolku nebo kdo se stal čestným členem?
V téhle části se můžou vyžít milovníci grafů a udělat stručný přehled toho, kolik % členů je ve kterém ročníku studia nebo jaké je procentuální zastoupení aktivních absolventů. Zároveň je důležité udělat v dalším grafu přehled toho, jakou kombinaci studují.
Jaké akce tvůj spolek za celý kalendářní rok uspořádal? O čem byly a kdo se na nich podílel?
Jak si tvůj spolek v minulém roce vedl?
Na čem pracuje rada spolku? Jaké akce chcete jako spolek pořádat? V čem chcete pokračovat a co chcete naopak dělat jinak/co chcete změnit?
Odkud bere spolek peníze a za co je utrácí? Stačí rozepsat, do jakých odvětví je spolek investuje (např. akce, PR…).
Každý formální spolek má nárok na přístup do spolkové místnosti, která je označena S104 a nachází se v budově hned vedle hlavní budovy v Rettigově 4. Jinak se jí taky říká „spolkovka“ nebo „esko“. Je to příjemně zařízená místnost s velkým stolem, židlemi, pódiem na sezení a úložnými prostory. Využívat spolkovku můžou všichni členové spolku a má spoustu výhod. Mimo jiné:
Všechny spolky i SOR mají společný Google kalendář, kam se na příklad zapisují akce, jako jsou schůze spolku nebo rady, pro které potřebuje spolek místnost pro sebe. Funguje to jednoduše – v požadovaném čase vytvoříš událost a nazveš ji Spolek – akce (S104). Takže např. Emil – rada (S104).
Jelikož přístup do spolkovky nefunguje na klíč, ale přes mobilní aplikaci Danalock (stáhneš na Google Play nebo App Storu), je nutné ji mít nainstalovanou v telefonu. U nově vzniklých spolků musí předseda požádat o přihlašovací údaje tajemníka spolku Agora a ty pak předá dalším členům.
Pokud se rozhodneš uspořádat akci na fakultě, pamatuj, že musí být vždy nahlášena přes jednoduchý formulář akce.pedf.cuni.cz.
Pokud je to akce malá, nebo jen na krátko a potřebuješ společný prostor, stačí vyplnit formulář týden předem. Ve formuláři můžeš požádat např. o stoly, židle, zapnutí techniky nebo třeba propagaci na sockách. Za pronájem prostor na fakultě formální spolek nezaplatí ani korunu.
Velké akce a akce přesahující otevírací dobu vrátnice je potřeba začít řešit už tři týdny předem s OVV, a to také přes zmíněný formulář.
Všechny spolky i SOR mají společný Google kalendář, kam se zapisují všechny akce, které spolek pořádá. Funguje to úplně stejně jako u rezervování spolkovky – v požadovaném čase vytvoříš událost a nazveš ji „Název Spolku – akce“, zadáš, kde se akce koná (místnost na fakultě, kavárna…) a do popisu dáš odkaz na FB událost. Takže např. Drosophila – BIOgraf: Pelíšky, 10.12. 19:00-22:30, Bistro Café Therapy, FB událost.
Nenašel jsi svoji odpověď? Podrobněji rozepsané informace najdeš tady v článku VII.